ykurnatWEB.COM™ SSL

ykurnatWEB.COM™ SSL
Мій основний блог, трохи зараз закинутий, але живий))) Мої дані ви легко знайдете в Google-пошуковику, коли наберете на любій мові - "Юрій Курнат", контактні дані. Вхід вільний.

17 декабря 2013 г.

Революционный КИДОК

666 - число Дьявола, 333 - число Бога: именно не эту сумму - 333 $ на рыло, одним махом, тройка отважных под знаком Дьявола кинула Божий НАРОД Украины одним махом. Кинуть 45 миллионов под маской благотворительности - это нужно уметь: даже американские бандиты 100 лет назад не могли себе этого позволить...

1 комментарий:

  1. Гарний малюнок вийшов, 20 хвилин трудився! Що баче козак - то Бог йому надихає! А шо?! Не так?! Я теж винен, ти винен, моя дитина винна, моя мати винна, бо ми ж всі ДЕРЖАВА!!! Тільки я по тій державі ходив і думав: як вкрадуть паспорт - гаплик мені БУДЕ! Бо в Європі ти напишеш заяву в найближчому відділку любої держави Європи - і через 3 дні можеш забрати дуплікат! Не те, не те на ненькі!!! А як нап´єшся - ніхто не повезе тебе до лікарні на машинкі тепленькій міліцейській, ніхто тобі не введе глюкозки і вітаміну В1 і В6, щоб не дай бог коні не кинув, а раненько ти почвалаєш додому, ні, навпаки, поб´ють, пограбують, ще і крадіжку повішають, і так можна продовжувати і продовжувати... Там винний, за всіх, тут живу, туда приїду пенсію отримувати, на старості, з охороною, бо страшно... Скільки дадуть??? 50 € в місяць, чи вж підняли манімальну? Як проценти буду сплачувати Росії, за те, що винен без вини...

    ОтветитьУдалить