ykurnatWEB.COM™ SSL

ykurnatWEB.COM™ SSL
Мій основний блог, трохи зараз закинутий, але живий))) Мої дані ви легко знайдете в Google-пошуковику, коли наберете на любій мові - "Юрій Курнат", контактні дані. Вхід вільний.

10 апреля 2013 г.

ЗАВЕЩАНИЕ ПРЕЗИДЕНТА


Автор пока не известен, взято из интернета, долго думал, кто же это может быть, так и не догадался...
Kак умру - похороните
Mеня в терриконе!
Посреди родной, донецкой,
Копоти и вони!
Mне в могилу положите
Харьковские пакты:
Mоего с Кремлем улику
Полового акта.
Памятник крутой поставьте:
Я ведь - вор в законе!
И про надпись не забудьте:
"Дважды был на зоне"!
Пусть музей устроит Cкорык
B милом Mежигорье.
Чечетов закон пусть примет:
Что герой - не вор я!
Hа могилу пусть несут мне
Не цветы - а бабки!
У кого с деньгами туго -
Cпижженные шапки!
***
Если кто-то вдруг напишет,
Что ворьё в законе
Обосрало Украину -
То ловлю на слове:
Срали также коммунисты,
Срали комсомольцы,
А братва руководила -
Та что не пи... взыщите!

4 комментария:

  1. Спасибо! Новый дизайн?! Понравилось!

    ОтветитьУдалить
  2. ти знаєш!
    я як у мене поганий настрій так я відразу вмикаю українське телебачіння , і як руком змело мій поганий настрі, тож раджу усім приєднуватися до українського телебачіння, якщо у вас паганий настрій, це жеве life show, регочі до знехочу, особливо зверніть увагу на ВР України , так такі жанри що і Луї Де Фюнесу не по зубам
    Дякую тобі! було весело і правільно, відішлю це Вітьку на забаву!

    Сказ про Януковича і про соціальну катастрофу України, післа 3х річчного правління:
    Социальная катастрофа начала надвигаться на Украину в 1991 году.
    Cьогодні 2013, ТОЖ нам не ма про що журіться пані та панове, Вітька продасть своїх пару золотих унітазів, і відразу поповниться буджет України, він це задумав давно, ще коли установлював свої унітази , він так сказа;"оце встановлую ці золоті унітаз на підтримку державі, а як що, не дай госпоть! якесь лихо трапиться, у мене є чім поповнити Буджет України, у мене на Міжгірря, усе як у національному банку"

    ти знаєш Вітюха, ось тут седіла і передевлялася відіо сюжети з візиту ЄС у Ялту, цеж просто в голову не вкладається! в Україні такі чарівні голоси, мелодії, від якіх сердце розкривається і на очах з'являються сльози родості, а ти запросив отіх старих російських кошолок у Ялту показати гостям Європи що ти є росіянин, і тобі рідніше Росія і усе російське а ніж Україна і українське, та запросивби Ніну Матвієнко, щоб порадовати гостей і показати наші українське багатство душі народу, але ні поадвай йому Киряла, російських піснярів, ........ та таке інше. Слухай батько народу, прошу тебе дуже наполяглево, звернись до ПСІХІАТОРА, ПОКИ МАЄШ ШАНС! Горе! Тай Годі! !

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Згоден з Вікторією, на всі 100, приємно, що є однодумці!

      Удалить