ykurnatWEB.COM™ SSL

ykurnatWEB.COM™ SSL
Мій основний блог, трохи зараз закинутий, але живий))) Мої дані ви легко знайдете в Google-пошуковику, коли наберете на любій мові - "Юрій Курнат", контактні дані. Вхід вільний.

18 августа 2011 г.

Пьеса к Дню Независимости Украины, 2011 - прошло 20 лет.

Мова - народная украинская, участники - два кума, место - Украина, Испания.
Крепдышином ты меня не купишь... Гоца! Лаковые туфли не найдешь... Гоца!
Без тебя мне жизнь моя отрава... Гоца! Вот за что тебя я полюбил... Гоца!

Ну ? І шо оце ви тут мені заспівали? Любиму пісню зека-преза ? Ну, а я тут, з якого боку ? У вас в Іспанії шо? - коноплі поспіли???

Оооо! Рання пташка, рання, це бачу - сьогодні буде робота! А я думаю, дай кума поддєржу - веселенькой пісенькой! А чо ж і нє, возрадуйся Україно, син твій здравствує і своїм талантом тебе прославляє: Амінь - Let it be - Хай буде так!

Шо ж це за син України, шо уголовно-кацапські пісні співає , шоб кума піддержать? Як дасте слабину, і прийдеться зробить вам Амінь,то буду цілить вам в лоба!!! Бо! , - в серці ж у вас Україна!!!!!!!

Ну! Куме! - це ви крєпко отвітили! Буду вішать на "стіну" - такий діалог заслужує на вніманіє міровой обществєнності! Ето ж, можна сказать, сільнєйшеє оружіє по воспітанію патріотізма молодьожі к наступающому Дню Незалежності: ми плюнули на всіх, а всі - на нас! Ну і так-перетак, пока шо, на даном етапі, це тоже - позиція!

Комментариев нет:

Отправить комментарий